ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

   Κατά την υποβολή της παραγγελίας , λαμβάνετε ένα email που περιλαμβάνει αναλυτικά τα προϊόντα και το κόστος . Με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας η οποία διαρκεί 2-3 εργάσιμες ημέρες, σας  αποστέλλεται  email με το σύνδεσμο παρακολούθησης της διακίνησης των προϊόντων σας και η σύνοψη της παραγγελίας

  Παράδοση 4-10 εργάσιμες μέρες εντός πόλης και εκτός πόλης η νησιά υπάρχει απόκλιση 1 ή 2 εργάσιμες μέρες.

   *Καιρικά φαινόμενα η άλλοι παράγοντες ενδέχεται να καθυστερήσουν την παράδοση.

   Οι αποστολές γίνονται με συνεργαζόμενες μεταφορικές, εργάσιμες ημέρες και οι ώρες παράδοσης κυμαίνονται από 9 (09:00)το πρωί έως 5 (17:00)το απόγευμα .

 Συνεργαζόμενες μεταφορικές είναι :

  • -DPD 
  • -ACS
  • -SPEEDEX
  •  
  •    ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

     Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14     ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

*Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελεύθερη επαγγελματική του δραστηριότητα.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, 

  • τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, 
  • τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, 
  • τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

 

 

      Απαραίτητες προϋποθέσεις για την υπαναχώρηση:     

  • -Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία ζημιά από το πελάτη.
  • -Δεν έχει φθαρεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του .
  • -Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • -Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και όλα τα μέρη αυτής.

(*)Δεν επιστρέφονται προϊόντα που δεν πληρούν μία από τις παραπάνω προϋποθέσεις .

 

  ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ- ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.

Από την στιγμή παράδοσης των προϊόντων από την υπηρεσία μεταφορών , ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή. Η  GOLDWAY δεν ευθύνεται για καταστροφή η χειροτέρευση προϊόντων η απώλεια. Ως εκ τούτου ευθύνεστε για άμεσο έλεγχο της αρτιότητας των προϊόντων και γνωστοποίηση εντός 48 ωρών από την παραλαβή σε περίπτωση κατεστραμμένων προϊόντων από την μεταφορά. Σε περίπτωση παρέλευσης των 48 ωρών από την παραλαβή, δεν θα γίνεται δεκτή η αντικατάσταση.

 

  •  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ

   Θα πρέπει να γίνει αίτημα με email στο info@goldway.com.gr με  φωτογραφίες του προβλήματος . Αφού λάβουμε το αίτημα θα σας στείλουμε πληροφορίες για τη προβλεπόμενη διαδικασία .

   Για την επιστροφή είναι απαραίτητο τα προϊόντα να είναι συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία .Για την αποστολή των επιστρεφόμενων θα οριστεί ραντεβού με τον μεταφορέα απο εμάς . Σε όλες τις περιπτώσεις τα προϊόντα θα ελεγχθούν  και αναλόγως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία .

  • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  1. Αντικατάσταση  ελλαττωματικού προϊόντος η μερών αυτού .
  2. Επιστροφή χρημάτων 
  3. Μερική επιστροφή χρημάτων.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η ολοκλήρωση της πληρωμής .

(*)Εντός 14  ημερών από τη παραλαβή των προϊόντων σε περίπτωση  υπαναχώρησης ή μη παραλαβής επιστρέφεται η αξία του εμπορεύματος και όχι τα έξοδα μεταφοράς  . Κόστος μεταφορικών επιστροφής είναι 6,00€ για τα πρώτα 2 κιλά και 3,00€ για κάθε επιπλέον κιλ