ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

   Κατά την υποβολή της παραγγελίας , λαμβάνετε ένα email που περιλαμβάνει αναλυτικά τα προϊόντα και το κόστος . Με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας , σας  αποστέλλεται  email με το σύνδεσμο παρακολούθησης της διακίνησης των προϊόντων σας και η σύνοψη της παραγγελίας

   *Καιρικά φαινόμενα η άλλοι παράγοντες ενδέχεται να καθυστερήσουν την παράδοση.

  Προϊόντα από  LOGISTICS-ΕΛΛΑΔΑΣ

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται σε 2-4 εργάσιμες ημέρες, η 1η εργάσιμη λαμβάνεται η επόμενη  εργάσιμη ημέρα .Αν πρόκειται για νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να φτάσει μέχρι 5 εργάσιμες μέρες. Σχετικά με δέματα άνω των 20 κιλών, η μεταφορική χαρακτηρίζει δυσπρόσιτες τις περιοχές σε ακτίνα 10km από κάθε γραφείο διανομής.
 Σε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε για το επιπλέον κόστος. Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε το δέμα από το γραφείο διανομής της μεταφορικής, χωρίς καμία επιβάρυνση.

   Οι αποστολές γίνονται με συνεργαζόμενες μεταφορικές, εργάσιμες ημέρες και οι ώρες παράδοσης κυμαίνονται από 9 (09:00)το πρωί έως 5 (17:00)το απόγευμα .

 Συνεργαζόμενες μεταφορικές είναι :

  • -SPEEDEX
  • -ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ 
  •    ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

     Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14     ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

*Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελεύθερη επαγγελματική του δραστηριότητα.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, 

  • τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, 
  • τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, 
  • τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

 

 

      Απαραίτητες προϋποθέσεις για την υπαναχώρηση:     

  • -Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία ζημιά από το πελάτη.
  • -Δεν έχει φθαρεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του .
  • -Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • -Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και όλα τα μέρη αυτής.

(*)Δεν επιστρέφονται προϊόντα που δεν πληρούν μία από τις παραπάνω προϋποθέσεις .

  ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ- ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.

Από την στιγμή παράδοσης των προϊόντων από την υπηρεσία μεταφορών , ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή. Η  GOLDWAY δεν ευθύνεται για καταστροφή η χειροτέρευση προϊόντων η απώλεια. Ως εκ τούτου ευθύνεστε για άμεσο έλεγχο της αρτιότητας των προϊόντων και μην παραλάβετε σε περίπτωση κατεστραμμένης η χτυπημένης συσκευασίας. Σε περίπτωση παρέλευσης  48 ωρών από την παραλαβή, δεν θα γίνεται δεκτή η αντικατάσταση για περιπτώσεις χειροτέρευσης των προϊόντων.

 

  •  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ

   Θα πρέπει να γίνει αίτημα με email στο info@goldway.com.gr με  φωτογραφίες του προβλήματος . Αφού λάβουμε το αίτημα θα σας στείλουμε πληροφορίες για τη προβλεπόμενη διαδικασία .

   Για την επιστροφή είναι απαραίτητο τα προϊόντα να είναι συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία .Για την αποστολή των επιστρεφόμενων θα οριστεί ραντεβού με τον μεταφορέα απο εμάς . Σε όλες τις περιπτώσεις τα προϊόντα θα ελεγχθούν  και αναλόγως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία .

  • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  1. Αντικατάσταση  ελλαττωματικού προϊόντος η μερών αυτού .
  2. Επιστροφή χρημάτων 
  3. Μερική επιστροφή χρημάτων.
  4. Επισκευή.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η ολοκλήρωση της πληρωμής .

(*)Εντός 14  ημερών από τη παραλαβή των προϊόντων σε περίπτωση  υπαναχώρησης ή μη παραλαβής επιστρέφεται η αξία του εμπορεύματος και όχι τα έξοδα μεταφοράς  . Κόστος μεταφορικών επιστροφής είναι 4,90€ για τα πρώτα 2 κιλά και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό